„Мълчанието на г-н С.“ в списание „ИСКАМ“

„Мълчанието на г-н С.“

One Comment

Add yours →

  1. Искам да ти кажа как видях нашето отражение в прозореца.Бяхме се погледнали за миг докато се разминавахме в стаята.Поисках да премина в другия ъгъл , но ти ме хвана за ръката и тихо се приближи до мен.Аз се обърнах, надявах се да ми кажеш нещо.От теб не се отрони нито звук.Очите се наведоха , главата ти се приближи до моята и леко се докоснахме с лицата си.Моментът беше толкова силен, че никой от нс не поиска да свърши тоза толкова красив миг.Аз успях да преодолея вълнението си и повдигнах поглед , като търсех д а срещна твоя.Напразно. Ти се беше заровил в свян и притеснен искаше да потънеш в забрава ,без да се вижда твоята душа.Това ме накара да те заобичам още повече.Не исках повече да се измъчваме и двамата.Трябваше да сложим край на това отбягване.Аз се престраших и леко прокарах ръка по гърдите ти. А там в отговор усетих леко потръпване и дълбоко поемане на дъх, като че света се скрива отпоглда ти.Това ме накара да бъда по-смела.Погалих с ръка лицето и се притиснах в теб. потърсих устните ти и така се свързахме в една дълга , безкрайно дълга и страстна целувка.това бе ше нашата първа целувка.Ти набра кураж и поиска да продължи още аз също исках този момент.Така в лека схватка на телата се озовахме на леглото , без дори да усетим как между нас се получи този ток.наистина беше вълшебно, беше приказно .Миг на щастие в очите и на двама ни.Ти се надвеси над мен и ме целуна с много любов-такава, каквато извира от дълбините на сърцето, от онова място дълбоко стрито в нас, където има само истина.Това ми беше достатъчно ,за да разбера, че не съм се лъгала в чувствата си към тб.Изведнъж осъзнах, че имам най-голямото щастие на света-моя любим, близък и най-красив и мил човек.И така в прозореца запечатах нашата първа срамежлива среща,която бях абсолютно уверена , че няма да е единствена, а с това поставихме началото на нов и за двама ни живот

Вашият коментар

