Национален младежки конкурс за поезия "Веселин Ханчев" Стара Загора" 2006

Вървях по улица „Г.С. Раковски“ в София, когато звънна телефонът и ми съобщиха, че е много желателно, а и полезно за мен да присъствам на 3 ноември 2006 година в Младежкия дом в Стара Загора.
Честно казано бях изненадан, че съм сред отличените автори на Националния младежки конкурс за поезия „Веселин Ханчев“ 2006 (Двадесет и трето издание). А изненадата от своя страна се оказа достатъчно приятна, за да ме освободи от напрежението на ежедневието и да ме отведе на по-спокойно място от София, където срещнах много подходяща атмосфера не само сред лауреатите на конкурса и поощрените автори, така и сред актьорите от Драматичен театър „Гео Милев“, които направиха освободен от напрежение рецитал по стихове на Веселин Ханчев. Подготовката и приемът бяха приятни, като се има предвид, че това е първото ми присъствие на този конкурс.

Изпитах удоволствие да се запозная с част от останалите отличени и поощрени автори – Камелия Спасова, Виктория Лекова, Невена Борисова. Бях радостен да срещна отново Петър Чухов и Марица Колчева, както и да се запозная с пълния състав на група „Гологлан“, както и Емануил А. Видински.

Камелия Спасова и Емануил А. Видински

Къщата на Николай Лилиев

Къща-музей „Гео Милев“

Вашият коментар

